Levering


Wat is de levertijd?
Bestel je op werkdagen voor 15:00? Als het product op voorraad is wordt je bestelling doorgaans dezelfde dag nog verzonden. Het kan voorkomen dat de levertijd van een product afwijkt van deze standaard. Op de productpagina vind je altijd een indicatie van de levertijd, ook als deze afwijkt van onze standaard. Zo weet je altijd waar je aan toe bent voordat je bestelt.

Kan ik langskomen om de producten te testen en/of af te halen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Net zoals vele andere webwinkels hebben wij geen showroom of afhaallocatie. Wel heb je na bestelling alle tijd om je producten uit te testen. Voldoet je bestelling toch niet aan je verwachtingen? Dan kun je hem binnen 14 dagen na bestelling terugsturen.

Ik heb meerdere producten besteld, worden deze tegelijk afgeleverd?
Het kan voorkomen dat bij een bestelling van meerdere artikelen niet alles in één zending wordt geleverd. Je ontvangt dan twee of meer zendingen van ons. Het is hierdoor mogelijk dat niet alle producten op dezelfde dag geleverd worden. De rest van de order is dan nog onderweg en kun je snel verwachten.

Contact


Hoe neem ik contact met jullie op?
Wij handelen onze klantenservice per e-mail af, je kunt dus het beste direct per e-mail contact met ons opnemen. Stel je je vraag liever via de telefoon? Wij luisteren altijd onze voicemail af, zodat wij via e-mail naar je terug kunnen koppelen. Zorg er daarom ook voor dat je altijd je ordernummer of e-mailadres vermeldt als je contact met ons opneemt.

Ik heb een technische vraag/weet niet hoe mijn product werkt.
Vragen over de werking van je product behandelen wij uitsluitend per e-mail. Je krijgt van ons schriftelijk uitleg, zodat je dat altijd nog eens na kunt lezen.

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Is er ondanks onze inspanningen toch iets fout gegaan en heb je een klacht? Dan raden wij je aan om dit eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gadget-plaza.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ruilen en retourneren


Ik wil mijn bestelling terugsturen, wat moet ik doen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heb je nog 14 dagen om je bestelling terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Enkel de kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Blijkt het product defect te zijn? Dan nemen we ook de retourkosten op ons.
 
Vul het online retourformulier in. Je ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een bevestiging van je aanvraag met daarin het retouradres. Je hebt tot 14 dagen na aanvraag de tijd om je bestelling terug te sturen. Houd bij retourneren rekening met de volgende punten:
  • Retourzendingen zijn altijd voor rekening van de koper;
  • De koper is verantwoordelijk voor de eventuele schade die ontstaat bij het transport.

Als je je bestelling terugstuurt moet deze wel aan een aantal voorwaarden voldoen:
  • Het product dient compleet en in originele staat te zijn;
  • Het product dient schoon te zijn;
  • Het product mag geen installaties hebben ondergaan;
  • Het product mag niet ge(de)monteerd zijn geweest: verzegeling moet dus intact zijn;
  • Aanwezige bar- en/of registratiecodes codes mogen niet verwijderd of onleesbaar zijn;
  • Het product moet voorzien zijn van originele handleiding en accessoires.

Keurmerk en beoordelingen


Hebben jullie een keurmerk?
Jazeker, wij zijn aangesloten bij de Stichting Webwinkelkeur. Op onderstaande banner zie je wat dat betekent:
Keurmerk webwinkel

Kan ik een beoordeling achterlaten, zodat anderen mijn ervaring zien?
Jazeker! Wij vragen al onze klanten - na afhandeling van hun aankoop - een beoordeling  achter te laten. Vele klanten geven gehoor aan dit verzoek. Op een enkele beoordeling na zie je dat onze klanten heel tevreden zijn. Hier vind je de beoordelingen: klik hier.